Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Wrocław, dnia 10.10.2014r.

Prezydent, Burmistrz,

Wójt, Starosta

Miasta, Gminy, Powiatu

Prezes, Dyrektor Przedsiębiorstwa

WOSP – 72/2014

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych "DEXTER" zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Procedura zamówień publicznych w 2014 r.”, które odbędzie się w dniach 23-26 listopada 2014 r. w Hotelu "Konradówka" w Karpaczu k. Jeleniej Góry.



Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wskazanie najbardziej bezpiecznej drogi procedowania celem uniknięcia błędów przy stosowaniu ustawy Pzp. Szkolenie prowadzone jest według nowej, autorskiej formuły polegającej na wykorzystywaniu formy wykładu połączonego z krótką formą seminaryjną (panel dyskusyjny) w trakcie których uczestnicy będą mogli między innymi przedstawić własne problemy, zagadnienia oraz spostrzeżenia do dyskusji celem znalezienia rozwiązania. Program uwzględnia specyfikę zamawiającego „klasycznego” oraz „sektorowego”


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1. Otoczenie prawne zamówień publicznych (nowe dyrektywy opublikowane 28 marca 2014 roku w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej L095). Aktualny, na dzień zajęć, stan prawny uwzględniający zmiany wprowadzone nowelizacją z 24 grudnia 2013 roku oraz ustawą z dnia 14 marca 2014 roku.


2. Procedura zamówienia publicznego w praktyce (wskazanie najczęstszych błędów procedury w świetle kontroli, taryfikator, wytyczne MIR, opinie CUPT).


2.1 Opis przedmiotu zamówienia (sposoby opisu z uwzględnieniem cech technicznych, jakościowych oraz funkcji i użytkowości, klauzule społeczne w zamówieniach publicznych).

2.2 Określenie kryteriów przedmiotu zamówienia (cena jako kryterium obligatoryjne, kryteria fakultatywne w zależności od rodzaju świadczenia).

2.3 Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia (łączenie i dzielenie wartości zamówień).

    1. Wybór trybu postępowania (prymat trybów podstawowych).

    2. Przygotowanie protokołu z postępowania (treść protokołu i jego jawność).

2.6 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków (warunki podmiotowe i przedmiotowe, podmioty trzecie).

2.7 Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy (katalog dokumentów i oświadczeń)

2.8 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (treść oraz sporządzanie SIWZ). Wzór umowy.

2.9 Ogłoszenie postępowania – termin składania ofert.

2.10 Wyjaśnienia i zmiana treści specyfikacji (sposoby kontaktowania się z  wykonawcami)

2.11 Otwarcie ofert.

2.12 Badanie i ocena ofert.

2.14 Wybór najkorzystniejszej oferty.

2.15 Informacje po wyborze najkorzystniejszej oferty.

2.16 Zawarcie umowy.

2.18 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.


Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.


Wykładowcą na szkoleniu będzie:

mgr inż. Krzysztof Błachut
– wykładowca na studiach podyplomowych; Ekspert Programu Konsultant Funduszy Europejskich (Akredytacja nr 085/PKFE/10/2007); Arbiter (do grudnia 2007 roku) z listy arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr  UZP/20/LA/5544/04); praktyk w zakresie przygotowania i  przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne; współautor wielu książek z tematyki zamówień publicznych – ostatnio wydana książka „Zamówienia publiczne - ścieżki postępowania”, Wydawnictwo Marciszewski, Wrocław 2013 ( ISBN 978-83-936934-0-5).


Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 23 listopada. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 9.00 w dniu 24 listopada.


Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 3 noclegi w Hotelu „Konradówka” w Karpaczu w pokojach

1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania
w dniu 24 listopada do obiadu w dniu 26 listopada).


W hotelu „Konradówka” – znajduje się centrum odnowy biologicznej firmy francuskiej THALGO, gdzie będzie można skorzystać (odpłatnie) z bogatej oferty różnego rodzaju zabiegów. Ponadto dla uczestników szkolenia możliwość bezpłatnego korzystania z krytego basenu, jacuzzi, sauny parowej i suchej.


Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi),
a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:

1260 złotych - plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

1410 złotych - plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc czterysta dziesięć złotych)–w pok. 1–osobowym


Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 17 listopada 2014 r. na konto:

WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z  podatku vat.

Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia
17.11.2014 r.
na adres:


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 071 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77 , e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:


Hotel "Konradówka", 58-540 Karpacz, ul. Nad Łomnicą 20c, tel. (0-75) 76-18-173, 76-19-872


Dojazd pociągiem PKP lub autobusem PKS z Wrocławia lub Jeleniej Góry do Karpacza, hotel znajduje się
w centrum miejscowości.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. W związku z  możliwym wyjazdem za granicę prosimy o wzięcie ze sobą ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Fakturę VAT za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.





Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz