Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Untitled Document

Wrocław, dnia 03.11.2015 r

Prezydent, Burmistrz,

Wójt, Starosta

Miasta, Gminy, Powiatu

Prezes, Dyrektor

Przedsiębiorstwa, Urzędu

WOSP – 94/2015

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza pracowników administracji publicznej oraz pozostałe zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Instrukcja kancelaryjna i jej wykorzystanie w pracy urzędniczej”, które odbędzie się w dniach 6 - 10 grudnia 2015 r. w Pensjonacie "Antałówka"w Zakopanem.


Szkolenie skierowane jest do: pracowników administracji publicznej, szczególnie do pracowników sekretariatów, archiwów zakładowych i  składnic akt oraz do pozostałych pracowników odpowiedzialnych za wykonywanie czynności kancelaryjnych.

Wymagania dla uczestników: minimum wiedzy na temat procedur kancelaryjnych w administracji publicznej.


Cel szkolenia:
przyswojenie i usystematyzowanie wiedzy specjalistycznej dotyczącej czynności kancelaryjnych oraz nabycie umiejętności zawodowych w zakresie stosowania tych zasad w codziennej pracy.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA


1.Wprowadzenie do tematyki szkolenia i wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z  informacją, korespondencją i pismami:

1) informacja i korespondencja jako podstawowe narzędzia w pracy urzędniczej;

2) korespondencja i jej znaczenie;

3) cechy pisma, podział, rodzaje i znaczenie;

4) dokumenty, dokumentacja, akta sprawy.

2.Podstawy pracy kancelaryjnej:

1) akty prawne obowiązujące do 31 grudnia 2010r. i akty prawne obowiązujące po 1 stycznia 2011r.
w zakresie pracy kancelaryjnej;

2) podstawowe pojęcia występujące w czynnościach kancelaryjnych;

3) rejestry kancelaryjne;

4) dzienniki korespondencyjne i księgi jako narzędzia pracy kancelaryjnej.

3.Zakres czynności kancelaryjnych:

1) typowe czynności kancelaryjne wykonywane przez poszczególnych pracowników;

2) obieg dokumentów i jego fazy;

3) systemy kancelaryjne;

4) cechy tradycyjnego systemu kancelaryjnego i systemu EZD;

4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w  sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67, ze zm.):

1) zakres podmiotowy i przedmiotowy rozporządzenia;

2) obowiązki kierownika podmiotu w zakresie czynności kancelaryjnych;

3) podstawowe pojęcia kancelaryjne;

4) koordynator czynności kancelaryjnych;

5) czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym i systemie EZD.

5.Klasyfikowanie i kwalifikowanie dokumentacji jako jeden z nieodłącznych elementów postępowania
z dokumentacją:

1) zakres przedmiotowy rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych;

2) podstawowe normatywy kancelaryjne;

3) budowa jednolitego rzeczowego wykazu akt;

4) zasady kwalifikowania i klasyfikowania dokumentacji;

5) zasady postępowania w przypadku brakowania dokumentacji;

tryb przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do przekazania do archiwum państwowego.

6.Archiwizacja dokumentacji:

1) konstrukcje prawa archiwalnego;

2) materiały archiwalne i nierchiwalne oraz rodzaje zasobów archiwalnych;

3) archiwa zakładowe i składnice akt;

4) rola i zadania archiwisty;

5) zakres prac związanych z przygotowaniem dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego;

6) przejmowanie i gromadzenie dokumentacji w archiwum zakładowym;

7) wypożyczanie, brakowanie i udostępnianie dokumentacji;

8) przygotowanie i przekazanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego

9) warunki techniczne i lokalowe

7.Praca na wybranych przykładach i warsztaty praktyczne.

8.Podsumowanie szkolenia, pytania, dyskusja.


Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia

Wykładowca na szkoleniu będzie:

mgr Halina Dziurdzińska - Urzędnik administracji samorządowej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym i urzędniczym w dziale organizacji i kadr, znająca od strony praktycznej całokształt zagadnień organizacyjnych, kadrowych, sekretarskich, kancelaryjnych i bhp, w tym zagadnień związanych z opracowywaniem i wdrażaniem wewnętrznych procedur i  aktów prawnych.

Praktyk i jednocześnie specjalista zajmujący się na co dzień zagadnieniami kadrowymi i zagadnieniami bhp.

Trener i wykładowca na szkoleniach i kursach z kilkuletnim doświadczeniem szkoleniowym w zakresie: podstaw organizacji zarządzania, zarządzania ryzykiem, zarządzania zasobami ludzkimi, polityki kadrowej, wartościowania stanowisk pracy, praktycznych aspektów prawa pracy, vademecum dla pracowników samorządowych odbywających służbę przygotowawczą, zarządzania nowoczesnym sekretariatem w administracji publicznej z czynnościami kancelaryjnymi.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Warunki organizacyjno – finansowe

Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 6 grudnia. Zajęcia rozpoczynają się od godz. 9.00 w dniu 7 grudnia. Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Pensjonacie Antałówka” w Zakopanem w pokojach 1 - lub 2 - osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 7 grudnia do obiadu w dniu 10 grudnia).

W hotelu uczestnicy mogą korzystać z drink-baru, restauracji, kawiarni, siłowni, sauny, jacuzzi oraz parkingu samochodowego. Obok hotelu znajduje się nowo wybudowany aqua - park - dla gości hotelowych wstęp bezpłatny. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:

1490 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

1690 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc sześćset dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym


Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 30 listopada 2015 r. na konto:

WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z  podatku vat.

Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia
30.11.2015 r.
na adres:


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 071 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77 , e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl



Adres pensjonatu w którym odbędzie się szkolenie:


Pensjonat "Antałówka", 34-500 Zakopane, ul. Wierchowa 2, tel. 018 201-32-71, 018 201-32-72. Dojazd pociągiem PKP lub autobusem PKS z  Krakowa. Pensjonat znajduje się 800 m od centrum.


O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy.


W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w  terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.


Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz