WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
|
Wrocław, dnia 15.06.2016r.
Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa
WOSP – 55/2016
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Nie tylko szata zdobi człowieka” - o roli i znaczeniu motywacji etyczno – moralnej u pracowników. „Jak cię widzą tak cię piszą” – czyli o savoir-vivre i etykiecie w miejscu pracy.”, które odbędzie się w dniach 7 - 11 sierpnia 2016 r. w Hotelu "Sonata" w Dusznikach Zdroju k. Kłodzka.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
I. „Nie tylko szata zdobi człowieka” - o roli i znaczeniu motywacji etyczno – moralnej u pracowników.
Cel wykładu: Zwrócenie większej uwagi na stosowanie w codziennej pracy zasad etyczno – moralnych. Szeroko rozpowszechniony pogląd o niezastąpionej roli pieniądza w kreowaniu dobrej
i rzetelnej pracy mija się dosyć często z oczekiwaniami jego głosicieli. Nie lekceważąc ale i też nie przeceniając wpływu wysokości płacy na jej jakość należy stwierdzić, że decydującą rolę pełni także wewnętrzna motywacja etyczno-moralna.
1. Bariery mentalne
2. Człowiek – istota społeczna czy indywiduum
3. Korzenie europejskiej filozofii i etyki
4. Istota i znaczenie etyki
5. Trzej mędrcy greccy – Sokrates, Platon, Arystoteles
6. „Okulary filozofów” - inteligencja, wiedza, doświadczenie,
7. Pojęcia – filozofia, filozof, etyka.
8. Dobro i zło jako pojęcia moralne.
9. Prawda i wolność
10. Teoria dzielności
11. Cnoty kardynalne
12. Prawo stanowione i naturalne
13. Czynniki wpływające na poziom etyczno - moralny polskiego społeczeństwa
14. Zalecane zasady etyczne w miejscu pracy
15. „Opłacalność” stosowania zasad etycznych
16. Przyczyny dysfunkcji w działalności zakładu pracy – biurokracja, mobbing, molestowanie, korupcja.
II. „Jak cię widzą tak cię piszą” – czyli o savoir-vivre i etykiecie w miejscu pracy.
Cel wykładu: Przypomnienie lub uświadomnienie szefom firm i ich pracownikom o pożytkach płynących z kreowania pozytywnego wizerunku instytucji, zakładu pracy. Nadciągający nieuchronnie kryzys gospodarczy i jego następstwa z pewnością będzie rzutował na funkcjonowanie instytucji państwowych, samorządowych i przedsiębiorstw. Dobre maniery łagodzą obyczaje i tworzą lepszą atmosferę w samej firmie oraz budują i utrwalają dobrą opinię o firmie na zewnątrz.
1. Istota i znaczenie kultury osobistej jako podstawy savoir-vivru
2. Co to jest etykieta
3. Znaczenie wyglądu zewnętrznego – ubioru (stroju służbowego) u pań i panów, fryzury, u pań – makijażu itd.
4. Komunikacja interpersonalna – werbalna, mowa ciała itd.
5. Zasady zachowania w różnych pomieszczeniach zakładu pracy
6. Relacje przełożony podwładny
7. Powitania, pozdrowienia, prowadzenie rozmów
8. Rola dystansu
9. Sytuacje konfliktowe
10. Reakcja na krytykę
11. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, faksowanie
12. Netykieta
13. Listy
14. Rola sekretarki i sekretariatu
15. Inne zasady służbowego zachowania poza miejscem pracy
Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Wykładowcą na szkoleniu będzie:
mgr Wiesław Tomaszunas – wieloletni i doświadczony wykładowca o bogatym dorobku pedagogicznym i społeczno – wychowawczym - Wrocław
Warunki organizacyjno – finansowe
Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 7 sierpnia. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 900 w dniu 8 sierpnia.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Hotelu „Sonata” w Dusznikach Zdroju w pokojach
1 - lub 2 - osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 8 sierpnia do obiadu w dniu 11 sierpnia).
W hotelu uczestnicy mogą korzystać z drink-baru, restauracji, kawiarni, bilarda, sauny oraz parkingu samochodowego.
Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością. Uczestnicy szkolenia będą mogli skorzystać za odpłatnością z koncertów na odbywającym się w tym czasie w Dusznikach Zdroju Międzynarodowym Festiwalu Chopinowskim.
Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi :
1280 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdzieśiąt złotych) – w pok. 2 - osobowym
1480 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdzieśiąt złotych) – w pok. 1 – osobowym
W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z podatku vat.
Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 1 sierpnia 2016 r. na konto:
WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 1.08.2016r. na adres:
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter” 51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4 tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00 lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl www.dexter.com.pl |
Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:
Hotel "Sonata", 57-340 Duszniki Zdrój, ul. Świerczewskiego 2, tel. (074) 866-95-04. Hotel znajduje się
w centrum miejscowości, 200 metrów od przystanku PKS. Dojazd pociągiem PKP lub autobusem PKS z Wrocławia lub Kłodzka do Dusznik Zdroju.
O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu
Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz |