Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Wrocław, dnia 22.05.2020r

Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta

Miasta, Gminy, Powiatu

Prezes, Dyrektor

Przedsiębiorstwa, Urzędu

WOSP – 15/2020


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. Czynności kancelaryjne i archiwizacyjne, zasady organizacji pracy kancelarii, sekretariatu, archiwum zakładowego i składnic akt z uwzględnieniem zasad zasady ochrony danych osobowych (rozporządzenie „RODO” i ustawa o ochronie danych osobowych). Najważniejsze aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w dobie zagrożeń epidemiologicznych , które odbędzie się w  dniach 5 – 9 lipca 2019 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.


Uczestnicy szkolenia:

Szkolenie dedykowane jest kierownikom jednostek organizacyjnych, kierownikom i  pracownikom komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za wdrożenie, zarządzanie i organizowanie oraz koordynowanie czynnościami kancelaryjnymi i  archiwizacyjnymi.

Cel:

Zapoznanie uczestników szkolenia z przepisami prawnymi związanymi z przedmiotem szkolenia wraz ze szczegółowym przedstawieniem praktycznych aspektów stosowania tych przepisów w realizowaniu obowiązków kancelaryjnych, archiwizacyjnych, zasad ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa pracy.

Szkolenie zawiera kompendium fachowej wiedzy przekazanej w sposób kompleksowy, które jest niezbędne do usprawnienia metod i efektów pracy.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA


Szczegółowy program szkoleniowy i bloki tematyczne:

1. Wprowadzenie i prezentacja przedmiotu szkolenia.

2. Najważniejsze aspekty bezpieczeństwa i higieny pracy w dobie zagrożeń epidemiologicznych.

3. Omówienie najważniejszych przepisów prawnych związanych z  tematyką szkolenia.

4. Istota administracji publicznej.

5. Dokumenty, dokumentacja i akta spraw:

1) istota i cel zarządzania dokumentacją;

2) pisma i korespondencja urzędowa - podział, definicje, rodzaje oraz konieczność utrwalania prowadzonej działalności;

3) rodzaje dokumentów i dokumentacji oraz tryb postępowania z  dokumentami.

4) dokumenty urzędowe, informacje i dokumenty publiczne, dokumenty niejawne.

5) petycje i skargi, wewnętrzne akty prawne (regulaminy, zarządzenia, instrukcje, procedury);

6) obowiązki i odpowiedzialność za naruszenie przepisów w zakresie postępowania

z dokumentacją.

6. Podstawowe konstrukcje prawa w zakresie kancelaryjnym:

1) podstawowe normatywy kancelaryjne ( instrukcja kancelaryjna, jednolite rzeczowe wykazy akt; klasyfikacja i kwalifikacja dokumentacji);

2) systemy kancelaryjne (tradycyjny, dziennikowy, bezdziennikowy i  mieszany oraz system EZD);

3) czynności kancelaryjne, obieg dokumentów i załatwianie spraw;

4) narzędzia pracy kancelaryjnej;

5) znakowanie korespondencji, zakładanie i opisywanie teczek, spisy spraw, porządkowanie i gromadzenie wytwarzanej dokumentacji.

7. Podstawowe konstrukcje prawa archiwalnego:

1) istota i obowiązki w zakresie archiwizacji dokumentacji;

2) zasób archiwalny i jego podział;

3) obowiązki kierowników jednostek organizacyjnych dotyczące zapewnienia ewidencji, przechowywania oraz ochrony dla wytwarzanej dokumentacji;

4) materiały archiwalne i niearchiwalne;

5) działalność gospodarcza w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców;

6) obowiązki archiwów zakładowych oraz składnic akt;

7) typowe czynności pracownicze związane z przygotowaniem dokumentacji do archiwizacji i przekazaniem jej do archiwum;

8) warunki techniczne i lokalowe archiwów zakładowych i składnic akt;

9) odpowiedzialność za naruszenie przepisów.

8. Aspekty klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji w świetle rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.

9. Najważniejsze aspekty zasad ochrony danych osobowych wynikające z  rozporządzenia „RODO” z uwzględnieniem:

1) najważniejsze pojęcia w zakresie ochrony danych osobowych;

2) prawa osób fizycznych w zakresie ochrony danych osobowych,;

3) obowiązki informacyjne, cele, podstawy prawne i zasady przetwarzania danych osobowych;

4) przygotowanie jednostki i wdrożenie wewnętrznych procedur w zakresie ochrony danych osobowych;

5) upoważnienia do przetwarzania danych osobowych;

6) rejestr czynności przetwarzania danych osobowych;

7) umowy powierzenia przetwarzania danych;

8) obowiązki inspektora ochrony danych osobowych;

9) techniczne i organizacyjne środki ochrony danych;

10) naruszenia w zakresie ochrony danych osobowych i odpowiedzialność;

11) audyt, ocena ryzyka i dokumentacja w zakresie ochrony danych osobowych.

10. Ochrona danych osobowych w świetle nowej ustawy o ochronie danych osobowych.

11. Sekretariat i kancelaria w jednostce organizacyjnej:

1) jego miejsce i rola;

2) wymagania, kwalifikacje i kompetencje dla pracowników sekretariatu i  kancelarii oraz archiwów zakładowych i składnic akt;

3) obowiązki, zadania, organizowanie i zarządzanie sekretariatem, kancelarią, składnicą akt i archiwum zakładowym;

4) istota i znaczenie informacji i komunikacji;

5) pracowniczy savoir vivre, kodeksy etyczne i Europejski Kodeks Dobrej Administracji;

6) najważniejsze standardy obsługi interesantów.

12. Podsumowanie treści szkolenia, wskazówki, zapytania, omawianie sytuacji problemowych, odpowiedzi, dyskusja.


Szkolenie prowadzone jest w oparciu o materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia


Wykładowcą na szkoleniu będzie:

mgr Halina Dziurdzińska - Szkolenie poprowadzi trener-wykładowca, były urzędnik administracji samorządowej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku urzędniczym i kierowniczym, który prowadzi szkolenia wykorzystując wieloletnie doświadczenie i praktyczne aspekty omawianych zagadnień tematycznych.

Podczas wieloletniej pracy zawodowej odpowiadał za: organizację wewnętrzną urzędu, za opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur tj. regulaminów, statutów, uchwał, zarządzeń i instrukcji; za politykę kadrową; za ochronę informacji niejawnych; za kontrolę zarządczą i  zarządzanie ryzykiem w urzędzie oraz koordynację ochrony danych osobowych urzędu.

Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zewnętrznych dla pracowników administracji publicznej i pozostałych jednostek organizacyjnych w zakresie: polityki kadrowej, dokumentacji ze stosunku pracy, polityki kadrowej i zarządzania kadrami, organizacji wewnętrznej urzędu i jednostek samorządowych, kontroli zarządczej i  zarządzania ryzykiem, zagadnień kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz zarządzania dokumentacją i sekretariatem w administracji publicznej z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych.


Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 5 lipca. Zajęcia rozpoczynają się o godz.9.00
w dniu 6 lipca.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w w Centrum Zdrowia i  Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 6 lipca do obiadu w dniu 9 lipca).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z  restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu, a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep z biżuterią i  pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w  godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:


1790 złotych (słownie:jeden tysiąc siedemset dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

2470 złotych (słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym

Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 29 czerwca 2020 r. na konto:


WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633


Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 29.06.2020r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:

Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu


Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udziałw szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.



Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz